Redirecció

dimecres, 4 de març del 2009

J'ai deux amants



Res.

I dius aquesta paraula i em gronxo amb la bafarada flonja que formen les tres lletres. M'hi estiraria si fos prou llarga, com em gronxo amb totes les bestieses que dius i que a mi em semblen dogmes irrefutables. Hauries de ser de lectura obligatòria, de subratllat diari, d'asteriscos enormes al marge de la pàgina i de portada arrugada de viure a la butxaca dels texans. Els teus monosílabs tenen la capacitat de semblar-me discursos, que em menjo com la millor de les delícies quan ningú no em veu.

4 comentaris:

joan ha dit...

Òndia... un Yoda de peluix!Em fa una mica de iuiu... aquest ulls.

Anònim ha dit...

Que bé que escrius! Que sàpiguis que t'he linkat al meu blog! ;) Petons!!

Agnès ha dit...

El yoda és genial, però el supera l'R2D2!.

joan ha dit...

Seria encara més genial si l'R2D2, el rei dels monotons (són també monosílabs?), dónes voltes... en línia recta, esclar. :)

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License