Redirecció

dimarts, 6 de febrer del 2007

Dret Constitucional i altres

Correu electrònic de la Sra. Oliveras ( a qui dec una sincera admiració fins el dia de la meva llunyana jubilació) en data 23 de gener de 2007:


"Benvolguda Agnès,
Prefereixo que fem l'examen el dia 5 de febrer, dilluns, a les 16 de la tarda. L'altra possibilitat seria el dia 31 de gener, però suposo que t'anirà millor el dilluns 5, i a mi també. I si, el farem a la Facultat de Ciències Jurídiques.
Pel que fa a l'examen, faré una pregunta d'un dels temes generals del programa, de la part de Constitucional, i una pràctica. La pràctica no serà un resum, sinó la resolució d'un supòsit de fet relatiu al dret a la llibertat d'expressió, al dret a la informació, etc., on puguis aplicar els teus coneixements sobre la segona part del programa que us he donat jo.
Em pots confirmar, si et plau, que et va bé el dia i l'hora? Si vols que sigui una mica més d'hora o una mica més tard, no hi ha problema.
Cordialment,
Neus Oliveras"
Apuntar-se a classe de Dret Constitucional com a part del programa: Calcular el preu del crèdit a la Facultat de LLetres i multiplicar.
Assistir a la meitat de les pràctiques obligatòries de classe per redactar preguntes per un exàmen al que mai vaig assitir: calcular preus de cafès fets pel món.
Obtenir apunts a ordinador genials: 16,5€ de fotocòpies
Semiorganitzar un viatge a Amsterdam i trobar-te problemes meterològics: 180€ més despeses sumptuàries
Demanar a la Sra Oliveras de fer la prova en tornar de les meves vacances, que accepti, que em faci un exàmen especial per a mi i que em deixi contestar-lo en un despatx sola, sense vigilància, que m'encengui la llum i la calefacció i que no vingui a assegurar-se que no estava copiant... això no té preu. Sigui quina sigui la nota, mercès...
Pd: Tot i això, em sap greu comunicar que vaig fer l'exàmen de manera íntegra, basant-me només en els propis coneixements i sense fer ús de cap mètode de còpia o plagi. Si interessa a algu, en properes edicions desvetllarem el misteri de la nota del ditxós exàmen.
Pd2: Pensant idees de carnaval, que ja s'acosta. La primera idea és bona, la segona és genial però cara i la tercera... m'encantaria. Hi seguiré donant voltes.

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License