Redirecció

dissabte, 23 de maig del 2009

Déjà vu



Molta música, alta i per tot arreu i , al meu cap, Birdland. El DJ dirigia la funció nocturna, mentre al darrera seu s'hi llegia un cartell que deia "sigues un heroi i comença a cuidar a qui t'ha cuidat tota la vida". A la discoteca mental, la sentència em va obligar a canviar Birland pel Cant dels Ocells i gairebé podia veure el violoncel del Casals al costant del punxadiscus. Per llogar cadires. M'hauria oblidat completament d'aquesta associació d'idees estúpida si no fos perquè, just quan anava a buscar la canya amb la comissura dels llavis, la samarreta del DJ va començar a tapar el cartell i només s'hi llegia (en aquest ordre):

heroi
aquí
vida

Vaig ajuntar a i qui, com per art de màgia, i em va aparéixer una llista que havia vist alguna vegada, en algun lloc. El nostre subconscient juga a mots encreuats amb les imatges que li enviem. Hores més tard, quan vaig aterrar a casa, les úniques que seguien ballant eren aquestes tres paraules. Com si fossin ocells.

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License