Redirecció

dijous, 16 d’octubre del 2008

Stewie Griffin



Quan erem petits, a creativitat publicitaria ens van explicar una tècnica d'obtenció d'idees que es basa en consultar cartelleria antiga, catàlegs de moda i art d'altres països, publicacions d'art especialitzades i tot tipus de retalls curiosos a mode de brainstorming individual. Veient aquest cartell d'una ràdio independent americana de tota la vida, sembla evident que el senyor Seth MacMarflane i companyia també van fer servir aquesta tècnica.

4 comentaris:

miq ha dit...

En dues paraules: IM-PRESSIONANT!
I la WFMU sona en aquests moments a casa, encara més bo! La pots escoltar per internet; bona música.

Anònim ha dit...

uooooooo l'stewe!!!! gran personatge!!!

A quin cole naves tu de "petita" pk t'ensenyessin aketes coses??? a mi m'ensenyaven a pintar sense sortir-me de la ralla....

petunot!!!
ruseta*

Unknown ha dit...

Jo, encara ara, segueixo sortint de la ratlla quan pinto... :)

Anònim ha dit...

Agnes!!!!!!!!!!!!!!!, tu pintabes totes les parets de casa amb plasti-decors, amb tu van pujar les vendes

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License