Redirecció

dilluns, 28 de gener del 2008

Voldria posar enllaços, pero el Mac no em deixa...



Una bona notícia m'ha alegrat la tarda. Un correu del senyor Toni Ibañez, de l'Entrellum, m'ha comunicat de manera formal que formo part dels cent blocaires que estan inclosos dins del recull «Blocs&Literatura», que sortirà a la llum la propera primavera sota el segell de l'Editorial Cossetània. M'agradaria poder posar un link com Déu mana perquè ho poguéssiu veure, però la informàtica sempre juga males passades i amaga les eines quen més falta fan.

En fi, que estic satisfeta.
A veure quan comencem a veure els primers resultats d'aquesta bona idea.

5 comentaris:

Xinusuke ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Xinusuke ha dit...

Felicitats x la publicació del blog! Jo algún dia apendré a expressar-me correctament!!

Des d´aquí expresar la meva enveja sana!

Per cert, i amb aixó si et puc ajudar, per publicar un link en un comentari, edita´l en vista html i posa-hi algo semblant a:


*a href="http://onsonelssabonetsdepropaganda.blogspot.com/2008/01/voldria-posar-enllaos-pero-el-mac-no-em.html"#Prem aquí*/a#


PD: posa < a * i > a #
T´ho poso així perqué sinó hem publica l´enllaç.

Xinusuke ha dit...

PPD: Si no pots editar-lo en vista html intenta posar-ho igualment (no sé si queda molt liós el comentari) peró prova-ho! No té cap secret.

Anònim ha dit...

Veus que sí pots ser protagonista d'alguna pel·lícula... Les nostres vides són plenes d'històries i sempre, d'alguna o altre manera, en som els protagonistes.
Moltes felicitats!!!
Un petonet

Anònim ha dit...

Me n'alegro molt per tu, però no pas pel senyor Toni Ibáñez.

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License