Redirecció

dissabte, 10 de novembre del 2007

Pluja de patates fregides



Davant de la porta de casa, intentant obrir amb la meva clau marcada de pintaungles vermell. El vidre de la porta em torna un reflex que aprofito per redreçar-me el serrell i adonar-me que em cal repassar les celles. Quin horror, mala cara de diumenge. Aleshores se'm gira la personalitat de reina de la festa, faig un tomb sobre mi mateixa i faig veure que el diari que porto a la mà és un micro i la porta cinc-mil persones de públic que esperen impacients que em tiri. Oh rabia, oh condemnació! Quan s'obre la porta i la veïna em diu bona tarda rient sota el nas no sé on amagar-me.
Almenys he aconseguit obrir la porta...
Maleïts diumenges

2 comentaris:

miq ha dit...

Volem saber què cantaves?

Un, gelós de la veïna.

Jo Mateixa ha dit...

I que estaves cantant?????, debeies fer-ho be no??? :-P

Petonets bonica!!!!!

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License