Redirecció

dimarts, 2 d’octubre del 2007

Acres escabrosos, pensaments difusos



Avui que no tinc res a explicar deixaré que Nocilla Dream parli per mi, sempre és un bon moment per deixar parlar a les veus emergents, que diria el savi:

«Penso que el amor, cómo los árboles, necesita cuidados. No entendía entonces por qué cuanto más fuerte y robusto crecía el álamo que tenía en sus 70.5 acres, más se venía abajo su matrimonio.»

És casi perfecte.
Llàstima que no tingui clara la correspondència entre acres i quilòmetres.

3 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

I una milla quants quilometres son??, avui m'ho preguntava, coi si de vegades em costa fer el canvi de Euros a pts o al revès ja no et dic el que em costa fer els canvis en les distàncies :-S

Petonets bonica!!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

D'això se'n diu un miniconte breu perfecte

Agnès ha dit...

"Cuando despertó, el dinosaurio todavía estaba allí"

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License