Segons els meus apunts oblidats de creativitat publicitària, si un producte no pot aportar res més de nou el que cal fer per vendre'l és buscar nous atribus o nous usos que encara no estiguin contemplats. Si es poden fer veure noves utilitats per un producte ja existent (vegi's la meravellosa idea de posar els «petitisuís» al congelador) aconseguir un major volum de venda per una inversió nul·la. Operació rodona.
Mirant-m'ho des del punt de la planificació estratègica; no tinc creativitat, sempre acabo topant amb els mateixos productes i dubto que els estigui trobant nous usos.
Alguna cosa està erosionant lentament les arestes punxegudes de les meves contradiccions. Tot això són bajanades, però és igual. Més enllà dels horaris hi erets tu (que no existeixes), i també jo. Les meves pors i els teus silencis, que fan d'apuntador en la meva tragèdia. Com més ens acostem, més lluny estem.
A vegades arribo a compendre'm, fins i tot dins de les meves contradiccions.
Definitiu; Aquest producte no pot tenir nous usos. Operació fallida...
4 comentaris:
Òndia!
Una relació reduïda a producte (de consum)?
Sort!
no ho sé encara, però estic convençuda que seria un gran tema per un llibre de Frédéric Beigbeder!
Qui és Frédéric Beigbeder?
(ara ho googlejo...)
Quina foto més xula!!
Publica un comentari a l'entrada