Redirecció

dilluns, 12 de febrer del 2007

Interferències

-He de parlar amb tu

-Oooh!!! Per fi! Tenia ganes de sentir la teva veu…

-Ja, ja m’ho suposo però el que he de dir-te és important…

-Després parlem, però primer m’has de confirmar si vens al dinar de la meva germana. Li fa il·lusió de coneixe’t! Està que no pot més!!

-Ja… és precisament d’això que volia parlar-te… Que no estic massa segur de…

-Perfecte, perfecte! Mira; si et va bé quedem que em passes a buscar a les vuit. Que sembla que hàgi d’anar amb l’agenda com una secretària per parlar amb el senyor!

-Mira, és que volia dir-te que… crec que és anar massa ràpid. No estic segur de…

-Que res, que res! Que en parlem a una altra hora! Que t’enyoro, et necessito i tinc moltes ganes que la meva familia et conegui abans de que et vegin del meu braç al casament de la Joana! A més a més, hem de decidir que fem per Semana Santa!!

-Uf… Mira, serà millor que et passi a buscar ara mateix i anem a fer un cafè. El tema se m’escapa de les mans…

-Mmmm… m’encanta veure’t desificiós… si sabessis el que he somiat aquesta nit… Vine’m a buscar vine, que t’ho explico!!

-Ei, ei no corris… Mira, vindré només per parlar amb tu. Espera vestideta que hem d’aclarir un parell de coses tu i jo. No estic segur de que aquesta relació ens dugui a cap lloc en concret, no sé si vull anar amb tu al casament d’una tal Joana que no sé qui és i crec, sincerment, que només fa dos mesos que quedem i és massa aviat per conéixer una germana de la que encara no sé el nom!

-M’encanta quan et fas el dur! A quina hora has dit que passaràs a buscar-me?

1 comentari:

Anònim ha dit...

No ho he entès mai, per que els homes tenen (alguns eh, no tots), tanta por al compromís, a la familia, al fer coses en comú, a compartir coses bones i dolentes amb la familia o amics, per que tenen tanta por de tot plegat?

Tinc sort amb en Hatim, el primer dia que va conèixer a la mare l'hi va demanar permis per dir-l'hi "mama" i a ella quasi bé l'hi agafa un yuyu, quant l'hi vaig dir que estava enamorada d'un "moro" també va estar a punt de pillar un yuyu, però ara se l'estima tant que crec que ell i jo trenquessim ella tindria un disgust i deixaria de parlar-me a mi, a la seva pròpia filla!!!!, jejejejeje.

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License