Redirecció

dimarts, 7 de novembre del 2006

very bad days

I avui ho és... No hi ha un motiu concret, però alguns dies em llevo sense gaires ganes de res.

Algunes (petites) coses que fan que hi hagin mals dies:

- Llevar-se amb ressaca, o amb malestar idefinit.

- No tenir cap feina concreta al meu lloc de treball i que la meva jefa m'entretingui amb mil encàrrecs estúpids que no entenc.

-Treballs d'estadística (odio l'spss), classes de dret de la informació (TC, CE, RI, RA... aaaaagh!) o similar.

- Que atrassin la hora a la tardor i que, de cop i volta, es faci fosc molt més d'hora. I que, a més a més a tot arreu ja hi hàgin llums de Nadal. I jo, sense un duro per passar el mes!

-Coses relacionades amb el menjar; que no hi hagi cafè per esmorzar, una muntanya de plats bruts que no s'acaben i que no hi ha manera d'endreçar... i altres, però ara no se m'acudeixin. Que faci falta paper de wàter o que no hi hagi aigua calenta ja entren en l'apartat de "grans catàstrofes".

-Que em quedi a casa una nit perquè em fa mandra sortir i no facin res de bo per la tele. I que, a més amés, les companyes de pis hagin sortit i m'arribin en estat d'embriaguesa havent-me explicat que s'ho han passat de conya.

-Esperar aquella trucada o aquell sms que saps que et farien el dia més senzill, saben que tu NO pots trucar. Aquestes esperes simplement em maten...

-No renovar el llibre que m'estic llegint, si no m'agrada, ni les cançons del mp3. I que em truquin de la biblioteca perquè tinc llibres retrassats de fa dos mesos (sempre truquen al migdia, al final no l'agafo que ja conec el número).

-Que se m'escapi l'autobús per 2 minuts i que, a l'agafar el pròxim, el conductor m'esbronqui perquè no duc els diners justos.

-Que la jaqueta (pantalons, sabates, etc...) més fantàstica del món sigui, invariablement, la més cara. I que una servidora estigui disposada a canviar la tranquilitat econòmica del mes per adquirir-la...

-Que només em quedin un parell de mitjons nets; els que són horrorosos i estàn foradats de cada dit!

-Que els molt cabrons de movistar no em dónin cap mena de facilitat per canviar-me el mòbil (motorola, no en compreu mai!) després de les substancioses factures que he d'abonar cada mes religiosament.

-Descobrir que algú amb qui estàs parlant no està pendent de tu. Si és perquè els dos esteu currant i hi ha feina no és tan terrible.

Demà em proposo, per lluitar contra el pessimisme, mirar d'omplir la mateixa llista però amb coses positives. A veure si tinc sort i em surt més llarga...

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License