Redirecció

dilluns, 27 de novembre del 2006

L'olor de les coses és part de la seva ànima

"Amb el seu increïble do, que el feia únic en tota la humanitat
no distingia
entre pudors i perfums.
Només buscava olors amb una únia condició: que fossin noves
només volia una cosa: trobar la manera de conservar-les..."
  • M'ha encantat. De les dues hores i quart que dura la pel·lícula, em quedo amb els ulls sinistres del protagonista, el to verd-blau-grisós que domina tots els fotogrames de la pel·lícula i el final, que aconsegueix donar el ritme que potser fa falta a meitat de la pel·lícula. Un onze sobre deu.
  • No em va sorprendre no reconéixer quins són els trossets de Barcelona que hi surten (si em mouen de Portal de l'Àngel ja ho tinc fotut) i em va encantar saber entreveure Dustin Hoffman com el perfumista Baldini -què resulta més simpaticot que en el llibre- adormit, acabat i cobdiciós.
  • Buscant per internet, he trobat alguna sinopsi interessant de la pel·lícula que segur que us interessa... a mi (potser queda poc culte) és que m'ha encantat i m'ha fet agafar ganes de rellegir el llibre i d'anar a comprar-me una bona colònia tan bon punt cobri l'esperada paga doble...

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License