però fugir-ne ha de ser encara molt més cansat
Substack
-
Em fa gràcia veure que, 20 anys després de *Blogger*, s’hagi posat de moda
*Substack* 😅
Després del microblogging de *Twitter* i de les altres xarxes s...
Fa 2 dies

1 comentari:
Eiiii, quina foto més simpàtica!!!! es nota que us ho estaveu passant be eh!!!!
Petons preciositat!!!!
Publica un comentari a l'entrada