Redirecció

dimarts, 26 d’agost del 2008

Pla



«Sols hi ha un home que recordin les iaies més velles
que recordin com se'ls amorrava a les calces quan elles eren joves
sols hi ha un home que recordin les iaies
que recordin com desperta a les nenes quan deixen de ser nenes

perquè ell és l'home amb qui somien les dones quan somien amb homes»


Pensament estúpid que no canviarà el curs de la Humanitat:
Vestit amb túnica i en ple concert, l'Albert Pla em recorda poderosament a l'actor de la sèrie «Jo Claudi», basada en el llibre del Graves. Els dos semblen molt més simples del que són en realitat.

5 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

genial, Albert Pla. Com a mínim no et deixa indiferent

Anònim ha dit...

ei, el format del blog m'agradava més abans... però bé, hi continuaré passant

Unknown ha dit...

És veritat, és un artista notablement diferent a tot i, només per això val la pena (per més informació buscar la cançó «La Colilla» de la que em sembla que hi han vídeos a Sant YouTube que ho confirma). I pel que fa al color del blog és una etapa, però no sé si m'acaba de convéncer. Si me'n canso retornaré a la forma original.

Anònim ha dit...

"Ell és el cabrón que s'ens carda les cabres."

Em va deixar amb ganes de més akest cop, ma vai kedar amb la boca oberta quan va dir que se n'anava... un altre dia serà!!

A mi m'agrada aquest format, però no ma facis massa cas, pk com a mi me flipa el negroooooo!!!!!jajajjaa



Ta deixo dos links de la colilla del Sant Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=I01cBbFo400

http://www.youtube.com/watch?v=Fv_a_dFAELI

Petunas!
ruseta*

Agnès ha dit...

Volem «La Colilla»!!
Aaargh

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License