Redirecció

dilluns, 24 de març del 2008

Callejeros


Pic: Roser Sans «caçant» un moment periodístic d'importància vital... una servidora aquest matí entre gent desperta.

Agafant la idea abstracta de l'infern com la repetició constant d'una situació que odiem, el meu horror particular tindria bastant a veure amb la successió encadenada de diumenges al matí; ressaca, fer maletes i arreplegar objectes a tota pressa, viatges amb cotxe amanits de capcinades al seient i travessar la Rambla Nova carregada de maletes per acabar esmorzant mig defallida davant de l'ordinador. Tot aquest bucle, repetint-se una vegada i una altra; son-ressaca-son-carretera-ordinador-ressaca-carretera-esmorzar-son. Com el Sísif, constantment.
Si us plau, que algú aturi els diumenges.

3 comentaris:

rafael ha dit...

Tengo la sensacion que odias los domingos....Yo adoro los domingos; Puedo levantarme tarde, estar mas tiempo con mi compañera...disfrutar de ella; Comer en casa con un monton de mi gente, me gusta ver muchos de los mios alrededor de la mesa y por la tarde, puedo hacer una de las cosas que mas me gustan y relaja....dibujar. Con un folio, un lapiz, una goma de borrar y mi imaginacion por los aires, soy el hombre mas feliz de la tierra.
Tambien soy feliz, cuando me pongo a limpiar los objetivos de mis camara de fotografiar, cargar las baterias y tener todo este material en perfecto estado de revista...son aquellas pequeñas cosas, que precisamente no puedo hacer en el resto de dias de la semana, todo esto claro esta, con mi perro Feliu enredando, por medio. ¿ Por que no pruebas y aprendes a dibujar ? ¿ Hacer ceramica o algo que te guste?...Algo que te satisfaga.. besitos

Agnès ha dit...

Et puc assegurar que els diumenges m'agradarien si no fossin com els dilluns de la majoria dels mortals, sumat a que per la resta d'ànimes aquest és un dia de festa sanitifcada.

Quedem un dia a l'abacus i em compres colors? m'agraden els colors!

rafael ha dit...

Yo te doy las primeras clases....vale?... pero tu me tienes que prometer, que seras constante; Sobre los colores, es mejor que hagas el dibujo a mano; Lo escanees y luego le des los colores con photoshop,es mas rapido y tiene un acabado muy profesional.besitos diablillo

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License