Redirecció

divendres, 3 d’agost del 2007

Potser podria



Podria aprofitar la suada descomunal que porto a sobre per parlar-vos de la calor, de com els aires acondicionats (a més a més de donar mal de cap i refredats) contribueixen a l'escalfament global del planeta. Aprofitant això, afegiria que segur que és un fenòmen que passa de veritat, però que també ha servit per omplir totes les agendes dels mitjans i treure temes. Escalfament global. Escalfament local, diria jo... També us podria parlar de la son que porto a sobre, però estic convençuda que no interessa a ningú. També podria parlar de la meva recent capacitat de fer la voltereta damunt d'un terra de parquet (sempre amb una copa de Grand Marnier i gel, si no, no surt) i que aquest és el motiu de la meva son. Em faig fotre. I punt. Com tothom, no? Arribats aquí, en aquest punt candent del monòleg, només afegiria que he d'anar a fer un plat de verdura i conill a la cassola (i que tinc gana, per cert) mentre miro el capítol de Futurama... Us podria dir moltes coses, si no fos pel fet que avui tinc ganes de dinar aviat, que després toca migdiada i travessar la província fins a Tarragona.

El que sí que us puc dir és que us desitjo a tots un feliç dia del meu aniversari.

2 comentaris:

miq ha dit...

Per molts anys Agnès!

una bona estirada d'orelles des de NYC.

Anònim ha dit...

on treballes?

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License