Redirecció

dilluns, 8 de gener del 2007

Test ràpid de Mètodes en Investigació Social

Qüestionari sobre relacions treballador-cap en dates d'exàmens
Pregunta única tipus escala nominal de múltiple resposta


Heu sentit mai la impetuosa necessitat d'escanyar el vostre cap quan té ganes de posar-vos en evidència en època d'exàmens?
(Podeu escollir tantes respostes com us hi sentiu indentificats)

1. Em putejen sempre, és igual si estem o no en èpoques d'exàmen. Ja he pensat quin verí serà el més adecuat per al meu cap.

2. Quan tinc el cap més lluny de la feina és sempre-sempre-sempre el moment que escull el meu superior per recriminar-me tot el que faig malament. Com que sóc estúpid/a, abaixo el cap i callo.

3. Els meus companys de feina i jo ja hem encarregat un joc de ganivets per torturar a la jefa. Serà el nostre consol per si suspenem els exàmens.

4. El meu cap no acostuma a molestar-me en època de feina a la universitat; és sord...

Passat simple

Determinants articles

Creative Commons License