És de nit a totes les cantonades, menys a la de casa meva. Hi ha una festa improvitzada a la casa dëls que no tene porter automàtic, sona música i els veïns s'apleguen per veure el festival d'homes i màscares, les que duen i les que es treuen. Sona el mòbil, tard, i el despenjo amb els ulls tancats. Sempre diria que sí.
Substack
-
Em fa gràcia veure que, 20 anys després de *Blogger*, s’hagi posat de moda
*Substack* 😅
Després del microblogging de *Twitter* i de les altres xarxes s...
Fa 2 dies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada