L'únic luxe és la llum del sol, que s'escola per la finestra a primera hora del matí fins i tot ara, mentre escric això encara amb les lleganyes enganxades. Per perseguir la sensació de despertar-me amb el dia em vaig canviar de pis i ara aguanto tots els contres de la zona on visc, però cada matí puc veure el temps que farà sense sortir del llit. Un luxe.
Substack
-
Em fa gràcia veure que, 20 anys després de *Blogger*, s’hagi posat de moda
*Substack* 😅
Després del microblogging de *Twitter* i de les altres xarxes s...
Fa 2 dies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada