Hi ha qui estima per recordar-se a si mateix que és humà, mentrestant, la immensa majoria detesten, critiquen i odien per no oblidar-se ni per un moment que ho són.
Substack
-
Em fa gràcia veure que, 20 anys després de *Blogger*, s’hagi posat de moda
*Substack* 😅
Després del microblogging de *Twitter* i de les altres xarxes s...
Fa 2 dies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada