Una mica de Quimi Portet a «flors i violes».
Substack
-
Em fa gràcia veure que, 20 anys després de *Blogger*, s’hagi posat de moda
*Substack* 😅
Després del microblogging de *Twitter* i de les altres xarxes s...
Fa 2 dies
3 comentaris:
Una mica de Quimi Portet, sempre.
«El meu hàmster va anar a Cuba i què, doncs jo me'n vaig a Marrakech...»
Se t'enyorava, merci per passar!
Sempre hi passo, tot i que no sempre t'hi deixo una prova: l'altre dia et vaig descol·locar un dels fanalets de paper de la capçalera (que per cert m'agraden molt, i fan estiu i sant Joan i revetlla amb petards).
;-)
Publica un comentari a l'entrada