La majoria de nosaltres, tret d'honorables excepcions, ens comportem com un nen de primària amb un excés d'activitats extraescolars que no ens interessen. Entre tantes converses d'ascensor plenes de tòpics costa trobar el lloc per paraules que diuen alguna cosa real.
Substack
-
Em fa gràcia veure que, 20 anys després de *Blogger*, s’hagi posat de moda
*Substack* 😅
Després del microblogging de *Twitter* i de les altres xarxes s...
Fa 2 dies
2 comentaris:
Tu sembla que estiguis...volant??? però es que el del jersei vermell...ai mare, que feieu, que anàveu fumats??????
Jajajajajajaja.
Petonets guapaaaa!!!!!!!!!!!
Dona, quines coses de pensar... jajaja!
(qualsevol comentari trencaria la màgia, oi que si?)
Publica un comentari a l'entrada