Reconeixeu la que hi ha a la dreta???
Substack
-
Em fa gràcia veure que, 20 anys després de *Blogger*, s’hagi posat de moda
*Substack* 😅
Després del microblogging de *Twitter* i de les altres xarxes s...
Fa 2 dies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada